Samodzielny Księgowy

 

Samodzielny Księgowy

 

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

· wprowadzanie dokumentów do ewidencji księgowej,

· uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,

· prowadzenie ewidencji wyposażenia,

· przygotowywanie przelewów bankowych,

· potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,

· prowadzenie ewidencji kasowej,

· prowadzenie ewidencji środków trwałych,

· prowadzenie windykacji,

· sprawdzanie poprawności faktur,

· procesowanie dokumentów w odpowiednim czasie, a także księgowanie

   rozliczeń z pracownikami m.in. zaliczek oraz delegacji krajowych,

· czynny udział w zamknięciu okresów sprawozdawczych,

· przygotowanie danych i sporządzenie deklaracji podatkowych VAT, CIT, PIT i rozliczeń z ZUS,

· przygotowanie i sporządzanie raportów do GUS,

· przygotowanie raportów na potrzeby zarządu oraz banków wg obowiązujących standardów.

 

Wymagane umiejętności:

· dobra znajomość Excela, biegła obsługa komputera,

· umiejętność pracy w zespole,

· doświadczenie w pracy z zakresu księgowości oraz znajomość programu księgowego OPTIMA.

 

Wymagania:

· wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, z zakresu rachunkowości,

· znajomość Ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowych,

· min. 2 lata stażu pracy na wskazanym stanowisku,

· znajomość zagadnień z zakresu księgowości.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na atrakcyjnych warunków wynagrodzenia,
  • Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych,
  • Pakiet socjalny,
  • Dużą samodzielność i niezależność w podejmowaniu decyzji.

 

Preferowane osoby:

· z doświadczeniem na podobnym stanowisku,

· komunikatywne, łatwo nawiązujące kontakt,

· o wysokiej kulturze osobistej.

· bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność, systematyczność w wykonywaniu obowiązków

 

Wymagane dokumenty:

 

  1. życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,

 

 

Prosimy o dołączenie do dokumentów klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Tarnowskie Termy Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Tarnowskie Termy Sp. z o.o., ul. Nowa 54, 62-080 Tarnowo Podgórne. Na podany adres e-mail: rodo@tarnowskie-termy.pl może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Odbiorcami danych będą osoby upoważnione przez administratora danych osobowych. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od wybrania kandydata. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia ochrony danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 czerwca 2024 11:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magda Kośmicka
Ilość wyświetleń: 142
18 czerwca 2024 11:03 (Magda Kośmicka) - Zmiana treści zakładki.
18 czerwca 2024 11:02 (Magda Kośmicka) - Dodanie nowej zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany
Tarcza Finansowa PFR 2.0 Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego "Tarcza Finansowa 2,0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm", udzieloną przez PFR SA.::Tarcza Finansowa PFR 2.0 Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego "Tarcza Finansowa 2,0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm", udzieloną przez PFR SA.::