Główna/y Księgowa/y

 

Główna/y Księgowa/y

 

 Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i ustawy o rachunkowości,

  •      Wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi,
  •       Dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  •       Dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  • Kompleksowy nadzór nad całokształtem zagadnień księgowo-finansowych Spółki,
  • Weryfikację dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym i podatkowym,
  • Optymalizowanie procedur księgowo-podatkowych,
  • Nadzór nad poprawnością i obiegiem dokumentacji finansowo-księgowej,
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych wg krajowych standardów rachunkowości,
  • Tworzenie planów rocznych i raportów na potrzeby firmy oraz przedstawianie ich Radzie Nadzorczej,
  • Terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów dla instytucji zewnętrznych,
  • Kontakt z instytucjami zewnętrznymi (Bank, US, GUS),
  • Współpracę z instytucjami zewnętrznymi (audytor, urzędy, banki) i działami wewnętrznymi firmy,
  • Nadzór nad podległym zespołem księgowo-kadrowym oraz działem sprzedażowym.

Wymagamy:

  • Minimum 5-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku Głównego Księgowego,
  • Wykształcenia wyższego ekonomicznego,
  • Bardzo dobrej praktycznej znajomości oraz umiejętności zastosowania zagadnień ustawy o rachunkowości, obowiązujących przepisów podatkowych (np. PDOP, POOF, VAT, podatki lokalne),
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, szczególnie programu Excel,
  • Pożądane doświadczenie w pracy z programem COMARCH OPTIMA ERP,
  • Zaangażowania w pracę zespołu, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
  • Samodzielności, dyspozycyjności, sumienności, zdolności analitycznego myślenia,
  • Umiejętności komunikowania się z osobami na różnych szczeblach organizacji, rozwiązywania problemów i znajdowania najbardziej optymalnych rozwiązań,
  • Wysokich standardów etycznych.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na atrakcyjnych warunków wynagrodzenia,
  • Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych,
  • Pakiet socjalny,
  • Dużą samodzielność i niezależność w podejmowaniu decyzji.

Prosimy o dołączenie do dokumentów klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Tarnowskie Termy Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Tarnowskie Termy Sp. z o.o., ul. Nowa 54, 62-080 Tarnowo Podgórne. Na podany adres e-mail: rodo@tarnowskie-termy.pl może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Odbiorcami danych będą osoby upoważnione przez administratora danych osobowych. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od wybrania kandydata. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia ochrony danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 czerwca 2024 10:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magda Kośmicka
Ilość wyświetleń: 173
18 czerwca 2024 10:47 (Magda Kośmicka) - Zmiana treści zakładki.
18 czerwca 2024 10:47 (Magda Kośmicka) - Zmiana treści zakładki.
18 czerwca 2024 10:46 (Magda Kośmicka) - Zmiana treści zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany
Tarcza Finansowa PFR 2.0 Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego "Tarcza Finansowa 2,0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm", udzieloną przez PFR SA.::Tarcza Finansowa PFR 2.0 Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego "Tarcza Finansowa 2,0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm", udzieloną przez PFR SA.::